Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai
Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:
2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).
Előző | Vissza a cikkek listájához | Következő |
Minõség, mint alapvetõ üzleti stratégia – a TQM alapelvei
2008-03-11
Az elmúlt évtizedekben nyilvánvalóvá vált – hála Crosbynak, Demingnek, Feigenbaumnak, Jurannak és másoknak –, hogy a minõség nemcsak attól függ, mit mûvel a munkás a mûhelyben, s nemcsak attól, hogyan foglalkozik a vevõvel a személyzet. A minõség az adott szervezet vezetõitõl függ, akik helyzetüknél fogva felelõsek a vevõknek, az alkalmazottaknak, a szállítóknak és a tulajdonosoknak az üzleti vállalkozás sikeréért. A felsõ szintû vezetõk osztják szét a pénzforrásokat, õk döntik el, hogy a cég mely piacokra akar behatolni, továbbá õk választják ki és ültetik át a gyakorlatba azokat a menedzselési folyamatokat, amelyek majd lehetõvé teszik a cég számára, hogy beteljesítse küldetését, és idõvel valóra váltsa a cég legszebb jövõképét. ISO 9001, ISO 14001 ISO17799 rendszerkiépítéshez, honlapkészítésre állami támogatás segítségével kérje ajánlatunkat itt! A TQM „gurui” közül Deming hogy fogalmazta meg alapelveit a TQM-rõl, részben 14 pontban, részben pedig a „Deming világának” nevezett négy pontban: A TQM egy olyan vezetési filozófia, amelynek középpontjában a vevõközpontúság, a munkatársak elkötelezettsége és a folyamatos javítás áll. A TQM alkalmazásához a minõséget a következõképen definiálhatjuk: ISO 9001, ISO 14001 ISO17799 rendszerkiépítéshez, honlapkészítésre állami támogatás segítségével kérje ajánlatunkat itt!
Minõség, mint alapvetõ üzleti stratégia – a TQM alapelvei
DEMING 14 pontja:
DEMING világa:
TQM
„A minõség, mint alapvetõ üzleti stratégia, alkalmazásával született termékek és szolgáltatások teljességgel kielégítik mind a belsõ, mind a külsõ vevõket azáltal, hogy megfelelnek kimondott és kimondatlan elvárásaiknak.” (Tener és DeToro, 1996) Látható, hogy ebben a definícióban a minõség, mint az alapvetõ üzleti stratégia kitüntetett helyet kap.
Küldd el ismerősödnek!
Kapcsolódó linkek:
- 6 Építõkocka Marketing Tervhez
- A Nemzeti Vidékfejlesztési Tervrõl
- A vállalati belsõ kommunikáció
- A Vértes Klíma Kft. véleménye a STandard-Team Kft. felkészítésben készült ISO 9001 rendszerérõl
- Az egymillió dolláros honlap
- Az informatika és a bérek
- Az internetes biztonságról
- CE jelölés – miért és hogyan?
- Corporate Identity (Vállalati arculat, cégarculat)
- Hogyan történik az ISO 14001 szabvány szerinti tanúsítás?
- Honlapkészítés
- Játék áruház - miben segíthet az online marketing tanácsadó?
- Marketing az agráriumban
- Mire jó a BS ISO 17799 információbiztonsági irányítási rendszer?
- Néhány szó az on-line marketingrõl
- Szigorúbbak a feltételek a felnõttképzési támogatásokhoz
- Választás 2006
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Kérdező: aranyvirag7 Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére . A Válasz: Itt olvasható |
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32