Az ISO 9001 és a minÅ‘ségirányÃtási alapelvek várható változásai
Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:
2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).
Előző | Vissza a cikkek listájához | Következő |
Online média ügynökség: Ó, Tõlük ments meg Uram minket!
2008-03-11
Online média ügynökséget alkalmazni felesleges, haszontalan dolog, vélik sokan. Kétségtelenül igazuk is van, a piacon sokan vannak, és sokszor haszontalan a munkájuk. Vagy nem minden online média ügynökség él meg csupán azért, mert tulajdonosaiknak jó barátaik vannak nagy megbÃzó cégeknél? Sok média ügynökség van, nagyon sok. Vannak nevesebbek, és vannak feltörekvõk. Mindegyik kategóriában találunk jó szolgáltatót és rosszat. Mégis, mit várjunk el egy online média ügynökségtõl? Cikkünkbõl kiderül!
HonlapkészÃtés és online PR internet marketing tanácsadó segÃtéségvel? A hatékony honlapkészÃtés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!
Online média ügynökség: Ó, Tõlük ments meg Uram minket!
Az online média ügynökség feladatai
Online kampányok fajtái (banner kampány, PR cikk kampány stb.)
A le
galapvetõbb, és legjobban ismert feladat az online kampányszervezés. Mit is jelent ez? Akár PR akár marketing tevékenység esetében egy bizonyos üzenet átadása az Internet médiákon keresztül. Lehet ez banner kampány, PR cikk kampány, ezeket nevezzük hagyományos online kommunikációs csatornáknak. A WEB2 kampányok ennél sokkal összetettebbek, több emberi munkaórát, kreativitást igényelnek, azonban az esetek nagy többségében hatékonyabbak, mint a hagyományos online csatornák. Bármelyik csatornát válasszuk is, nagyon fontos, hogy a kampány hatása ne szorÃtkozzon csupán az adott akcióra. Az ügynökségek nagy része sajnos nem tesz mást, mint korábbi offline hirdetési gyakorlatát alkalmazza az Internet világában. MÃg egy TV reklám, egy újsághirdetés, egy szórólap csupán addig fejti ki hatását, amÃg megjelenik (tehát 5 perc és 1 hónap között), addig egy PR cikk, vagy egy WEB2 kampány határozatlan ideig megmarad az Interneten, és segÃti a céget céljai elérésében.Az online kampányok szervezése (keresõmarketing a kampányszervezésben)
A fent leÃrtakból egyértelmûen következik, hogy egy internetes média kampány megszervezése egészen más alapokon kell, hogy nyugodjon, mint egy szórólap megÃrása, vagy egy TV spot elkészÃtése. A hosszabb életút, a tartósabb hatás nem csupán azért fontos, mert ennek megfelelõ módon kell megfogalmazzuk az akció szövegét, hanem azért is, mert a jól megtervezett internet média kampányok segÃtik saját weblapunk ismertségének növelését. Kevés az olyan online média ügynökség (nem is nagyon találkoztam még ilyennel), aki ezen felül a kampány során figyelembe veszi a keresõmarketing szempontokat. A keresõoptimalizálás általában nem erõsségük a média ügynökségeknek, többnyire azt sem tudják, mi az. A keresõoptimalizáló cégek pedig mit nem adnának egy olyan partnerért, aki annyi pénzt tud elkölteni honlapjának népszerûsÃtésre, amit egy online kampányban el kell költeni. Amennyiben tehát egy internetes média kampány keresõmarketing elvek alapján jön létre, hasznossága, eredménye megduplázódik, vagyis nõ az ár/érték aránya.
Az internetes média kampányok összetétele
A kampányhoz felhasznált internetes médiák kiválasztása egy nagyon fontos feladat. Az ár/érték arány az alábbiaktól függ:
Sok cégvezetõ, sõt sajnos a legtöbb online média ügynökség is hajlandó egyetlen dolgot figyelembe venni, a látogatók számát, vagy a portál ismertségét. Egy mezõgazdasági hirdetés valószÃnûleg sokkal hatékonyabb és nagyságrendekkel kedvezõbb árú lesz az Agrároldal.hu portálon, mint az Origo vagy az Index felületein, akkor is, ha az utóbbiakat jóval többen látogatják.
Látogatók összetétele
Nagyon fontos a látogatók összetételének vizsgálata. Egy videoblog vagy egy sexoldal látogatottsága lehet nagyságrendekkel több, mint mondjuk egy, a vezetõk által látogatott hajós portálé, a hajós portál látogatói sokkal értékesebbek lehetnek számunkra, kisebb nagyságrendben is, mint egy videoblogokat látogató tinédzseré. Persze, ha guminõt vagy bulvárlapot kÃvánunk eladni, akkor ellentétes a helyzet.
A keresõmarketing szempontokra pedig, mint fentebb Ãrtam, nagyon kevesen ügyelnek. Pedig egy keresõoptimalizált, a keresõk által nagyra értékelt (pl.: magas PR érték) weboldalra saját linkünkkel kikerülni hosszú távon is nagyon jól megtérülõ lehetõség. Nem csupán azt érdemes tudni, hogy hova kell linket elhelyezni, érdemes arra is figyelni, hogy ezt mi módon tegyük. Keresõmarketing szempontból nem mindegy, hogy linkünket egy banneren, flash banneren helyezik el, esetleg valamiféle még ennél is kevésbé hatékony megoldást választanak, vagy kapunk közvetlen, általunk meghatározható szöveges linket is oldalunkra. Ha ezt a szolgáltatást az online média kampányon kÃvül kérjük, külön kell fizetnünk érte. Egy ügyes online média ügynökség azonban összefogja ezt a két kÃvánalmat, Ãgy kampányunk jelentõs költséghatékonyságot érhet el.
HonlapkészÃtés és online PR internet marketing tanácsadó segÃtéségvel? A hatékony honlapkészÃtés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!
Küldd el ismerősödnek!
Kapcsolódó linkek:
- A Google alapelvek a honlapkészÃtés során
- A Vértes KlÃma Kft. véleménye a STandard-Team Kft. felkészÃtésben készült ISO 9001 rendszerérõl
- Adatvédelemi szabályzat, impresszum, jogi nyilatkozat
- Adobe Photoshop CS3 – Adobe nap volt
- class="tovabb_link" href="/iso-22000-4-resz.html">Élelmiszer-biztonsági irányÃtási rendszerek 4. rész.
- Fotómûvészet
- Google II.
- Hadjárat a spam ellen
- Katonai minõségirányÃtás környezeti tényezõi
- Keresõmarketing, keresõoptimalizálás, a "nagy tudomány"
- Környezetvédelem és hatékonyság a mezõgazdaság gépesÃtésében
- MinõségbiztosÃtás a kereskedelemben
- Utazási betegségek
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
KérdezÅ‘: aranyvirag7 Kérdés: Tisztelt CÃm ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyÃlászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyÃlászáró cserére . A Válasz: Itt olvasható |
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
folyamat |