Notice: Undefined index: standinewshead in /var/www/clients/client1/web122/web/modules/news/news.php on line 258
Online Marketing cikkek

 Online Marketing cikkek

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minÅ‘ségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Online Marketing cikkek

Itthon is egyre népszerűbb a Foursquare

2011-09-08 Szerző: lica Forrás: www.index.hu

foursquare Itthon is gyorsan terjed a legnagyobb helyzetmegosztó közösségi szolgáltató, a Foursquare. A magyarországi felhasználók száma elérte a tízezret, a bejelentkezések száma túllépte a kétmilliót. A Foursquare még viszonylag újnak számít, alig két évvel ezelőtt alapították. Világszerte több mint tízmillió felhasználója van, illetve májusban érte el ezt a számot, azóta nem közöltek új adatokat.

Népszerűbb a Foursquare

KMOP pályázat Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása

2011-06-14

Pályázat terméklap: Közép-Magyarországi Operatív Program: Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása Pályázat kódja: KMOP_2011-125 A pályázati terméklap egy rövid összefoglalást nyújt a megnevezett pályázati kiírásról. A pályázaton való részvételhez szükséges teljes információs anyagot a pályázati kiírás tartalmazza. A terméklapon lévő információk csak tájékoztató jellegűek!

Tovább

Közösségi Marketing

2011-05-13

Manapság egy új trend illetve szakma kezd előre törni ez lenne a Közösségi Marketing (Social Marketing), ez a reklámozási forma pontosan egyidős a közösségi oldalakkal. Mint számos Marketing-hez tartozó dologról erről is napokat lehet olvasni az interneten, de legtöbbnek se eleje se vége. Most megpróbálom röviden leírni miről is szól ez a dolog és konkrét módszereket mutatok be.

Facebook, twitter

Mi jöhet a Facebook után?

2011-05-10 Szerző: hancu

Facebook Az elmúlt tíz-egynéhány évben az internetet féltették már a Microsoft, az AOL és a Google monopóliumától is, aztán mindig jött egy újabb paradigmaváltás, webkettő, közösségi web, ilyen web, olyan web. Most a Facebook tart teljes sebességgel a csúcs felé, és úgy tűnik, nem lehet megállítani. De vajon mi történik, ha eléri a saját határait? Vannak egyáltalán határai?

Mi jöhet még?

I like it on the floor... - Facebook és a mellrák elleni kampány

2010-10-12 Forrás: OrientPress Hírügynökség

A tavalyi évhez hasonlóan az egyik legnépszerűbb közösségi oldal, a Facebook ismét részt vállalt a mellrák elleni harcban. Ennek apropója, hogy október az a hónap, amelyet az emlőrák elleni küzdelemnek szentelnek a szakemberek. A netes kampány szemtelen és provokatív – így akarják elérni, hogy minél több nő felfigyeljen rá, és csatlakozzon a felhíváshoz.

I like it on the floor

align="center" width="66%"> [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... Következő

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

keresztár rugalmasság

Azt mutatja meg, hogy A termék árának 1 százalékos változása miként változtatja meg B termék keresletét.