Törvények

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Törvények

2008. évi XLVI. törvény az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről 13. rész

2008-12-27

KÖTELEZŐ ELŐÍRÁSOK ÉS AJÁNLOTT SZAKMAI IRÁNYELVEK GYŰJTEMÉNYEI

Tovább

2008. évi XLVI. törvény az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről 12. rész

2008-12-26

Növényvédelmi, takarmány, élelmiszer-ellenőrzési, élelmiszerlánc-felügyeleti bírság, illetve bírságok megfizetésének szabályai

Tovább

2008. évi XLVI. törvény az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről 11. rész

2008-12-26

JOGKÖVETKEZMÉNYEK

Tovább

2008. évi XLVI. törvény az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről 10. rész

2008-12-25

Állategészségügyi intézkedések, kártalanítás

Tovább

2008. évi XLVI. törvény az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről 9. rész

2008-12-25

JÁRVÁNYOKKAL ÉS KÁRTEVŐK FELSZAPORODÁSÁVAL KAPCSOLATOS INTÉZKEDÉSEK ÉS A KÁRTALANÍTÁS SZABÁLYAI

Tovább

Előző 1 [2] 3 4 5 Következő
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható

Szakszótár

marketing alapstratégia

A vállalat vagy a stratégiai üzleti egységek céljainak kitűzése és azon eszközök hosszabb távra történő, tartós meghatározása, amelyek révén a marketingfunkció menedzselésével e célok megvalósíthatók.