A Banner

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

A Banner

2008-10-08
Szerző: Asztalos Karolina portál menedzser


Cikk ajánlása Cikk myomtatása

A Magyarországon futó online reklámkampányok nagy része bannerek használatára épül. A flash technológia lehetővé teszi az összetett, látványos animációk kis méretben történő megvalósítását

Figyelem

A banner – a jól targetált médiatervvel együtt – az egyik legfontosabb eleme a kampánynak, hiszen ez maga a hirdetés. Ezért figyelemfelkeltőnek, az oldalakon párhuzamosan megjelenő más hirdetésektől eltérőnek kell lennie.

Csere: A kampányok során figyelembe kell venni a burnout-ot, mely a banner kiégését jelenti. Ezért 1-2 hét elteltével a kreatív cserére szorul, mert visszaesik az érdeklődés iránta. Így a érdemes a kampány során legalább egyszer bannert váltani.

Méretmutációk: Mivel a kampány során több felületen fut a hirdetés, különböző felbontású bannerek kerülnek felhasználásra, ezért a kreatív koncepció során ügyelni kell az alap banner mutálhatóságára is

Gif mutációk

Figyelemmel kell lenni a médiatervben szereplő site-ok felhasználóira is, hiszen még előfordul olyan látogató, akinek számítógépe nem a legújabb technikai felszereltséggel bír. Ezért mindenképpen javasolt, hogy akinek számítógépe nem tudja letölteni a flash formátumot, azoknak automatikusan egy alternatívát jelenítsen meg a média.

Előfordulhat, hogy a médiatervben szereplő site-ok közül néhány nem tudja befogadni a flash formátumú kreatív anyagot, de a kampányból a célcsoport-specifikussága miatt mégsem célszerű kihagyni. Ezért mindenképpen javasolt a kreatív anyag gif formátumban való elkészítése is.

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*

Kapcsolódó tartalom a Vállalkozás fejlesztési portálon:


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

policentrikus marketingstratégia

A vállalat minden piacot önálló egységként kezel, és a helyi adottságokhoz igazodó egyedi marketingstratégiát folytat.