Változik a Facebook algoritmusa - így kerülnek ki ezentúl a hírek a hírfolyamodba!

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

Változik a Facebook algoritmusa - így kerülnek ki ezentúl a hírek a hírfolyamodba!

2015-05-04
Szerző: Máté Balázs
Forrás: www.matebalazs.hu


Cikk ajánlása Cikk myomtatása

Facebook algoritmus, hírfolyam

Úgy tűnik, a közösségi média óriás továbbra is finomítgatja szuper-titkos algoritmusát, amelyben azt határozza meg, mi minden kerüljön ki hírfolyamodba. Nézd meg, mire számíthatsz.

„Barátságosabb” hírfolyam


Az első – és talán leglátványosabb – frissítés célja, hogy kiegyensúlyozza az organikus és a fizetett megjelenéseket az oldalak esetében. Másrészt természetesen az sem utolsó cél, hogy a Facebook a felhasználói élmény javítása végett azt szeretné elérni, hogy az egyéni hírfolyamokban sokkal inkább a barátok, ismerősök állapotfrissítéseit lássuk, sem mint az oldalakét. Ez persze ismét azt jelenti, hogy az oldalak számára az emberek elérése nehezebbé válik majd.
Innentől kezdve tehát személyes oldaladon sokkal inkább a hozzád közel álló barátok (akikkel sűrűbben vagy interakcióban) híreit látod majd.
 

Az interakciók kevésbé kerülnek ki a hírfolyamba


Az előzővel párhuzamosan úgy tűnik a hozzászólások, megosztások és kedvelések (az interakciók) kevésbé kerülnek majd ki a hírfolyamba. Az utóbbi időben sűrűn találkozhattál ezzel. Amikor egy ismerősöd valamihez hozzászólt, az a te hírfolyamodon is megjelent. Ezt a tendenciát most visszaszorítja a Facebook, ami szintén az elérések csökkenéséhez vezet majd.
 

Több hír is érkezhet egy oldaltól, ismerőstől


Végre valami jó hír is: az előzőek alapján sokkal szigorúbb lett a szabály, hogy mely oldal kerülhet ki egy felhasználó hírvonalára. Eddig az algoritmus arra is ügyelt, hogy egy adott oldalnak csak kis számú posztja jelenhessen meg a felhasználó idővonalán – tehát hiába kedveltél egy oldalt, aki negyed óránként posztolt, csak bizonyos számú hírt láthattál belőle. Mostantól ez a szabály egy kicsit többet enged majd: ez továbbra sem jelenti azt, hogy az adott oldalak minden egyes posztja megjelenik a hírfolyamban, de valamivel több, mint eddig.

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*

Kapcsolódó tartalom a Vállalkozás fejlesztési portálon:


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

társadalomközpontú marketing

A szervezetnek az a feladata, hogy meghatározza a célpiacok szükségleteit, igényeit és érdekeit, és a konkurenciánál hatékonyabban elégítse ki oly módon, hogy megőrizze és bővítse a fogyasztó és a társadalom jólétét.