ATL-kommunikáció elemei: Média hatékonyság elemzés, médiakutatás, Médiatervezés média vásárlás és felületfoglalás, Outdoor és Indoor / POS kampány szervezés, DM (direct mail),Promóciók szervezése, ATL marketing

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minÅ‘ségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

ATL kommunikáció

ATL kommunikáció

Bár az ATL kommunikáció kevésbé költséghatékony marketing eszköz, mint az általunk preferált BTL marketing, megrendelőink kérésére gyakran kell ATL kampányokat szerveznünk. ATL kommunikáció területén az alábbiakban felsorolt aktivitásokkal állunk ügyfeleink rendelkezésére:
A kommunikációs kampány során szerepeltetni kívánt anyagok grafikai tervezésén és tartalommenedzsment feladatain kívül a teljeskörű nyomdai előkészítést is elvégezzük megbízóink számára.

Érdekel ATL kommunikáció tanácsadás szolgáltatásunk? Kattints ide, és kérdd ajánlatunkat ATL kommunikáció tanácsadásra!

Média hatékonyság elemzés, médiakutatás

Médiaterv készítéséhez elengedhetetlen, hogy ismerjük célcsoportunk média felhasználási szokásait, illetve a médiumok elfogadottságát (hitelesség) szemükben. A médiakutatás célja, hogy vizsgálja a potenciálisan szóba jöhető média értékét, hasznosságát a Te szemszögedből!

Médiatervezés ,médiavásárlás és felületfoglalás

Tervezz, Cselekedj, Ellenőrizz és Fejlődj! Minden marketing kampányunkra igaz ez, de különösen az igen költséges médiamegjelenésre. A célcsoport szokásait elemezve elkészítjük a médiatervet, és büdzsének megfelelően kiválasztjuk a leghatékonyabb és legláthatóbb megjelenési módokat, mind az elektronikus, mind a nyomtatott médiában vagy akár a közterületeken. A kampány mindig elemzéssel és értékeléssel zárul, így a következő kampányban már a specifikus eredmények ismeretében választhatunk médiát.p>

Promóciók szervezése

Kipróbálom, hátha jó! A vásárlói próbák, promóciók kivaáó kiegészítői lehetnek egy termék más frontokon is megnyitott marketingjének. A promóció azonban csak akkor jó, ha ötletes, és figyelemfelkeltő, nem csak egy a sok közül. A promóció során hatékonyan juttatjuk el a vásárlóhoz a termék előnyeit. A promóciót végző munkatársainkat próbavásárlásokkal ellenőrizzük, így biztos lehetsz benne, ha bennünket bízol meg promóció szervezéssel, nem az unatkozó középszintű hölgyekkel fogsz találkozni. Promóciók szervezésében és egy kreatív ötlet kitalálásában is állunk rendelkezésedre!

Indoor / POS kampány

Az utolsó csepp a pohárban, ez az indoor kampány. Közvetlenül a vásárlás helyén a terméket, annak életérzést közvetítő utolsó löket nagyon fontos lehet az értékesítés során. Az, hogy pontosan ez a POS kampány milyen eszközökkel dolgozik, tanácsadóink és a Te döntésed. Üljünk le, beszéljük meg!

Outdoor kampány

Te megnézed autózás közben az eléd kerülő reklámokat? Ugye csak azt, ami igazán figyelemfelkeltő? Outdoor kampány esetén arra törekszünk, hogy az utcai hirdetés ne legyen kidobott pénz. Ragadjuk meg hatékony, kreatív ötleteket felsorakoztatva Vevőid figyelmét, úgy, hogy a rendelkezésre álló rövid idő alatt az üzenetedet is át tudjuk adni! Az outdoor felületek egyre szélesebb tárházát használhatjuk, így hát használjuk ki ezt kreatívan!

DM (direct mail)

A direkt mail küldés történhet akár elektronikus akár postai úton is. Az elektronikus e-mail küldési szolgáltatásunkról részletesebben az e-mail marketing szolgáltatásunk leírásánál olvashatsz. Minden típusú direkt mail kiküldése esetén vállaljuk a megszervezésen túl a marketing szövegek írását és a nyomon követést, utómunkát is. Az utómunkákba beletartozhat a megszólított ügyfelek telefonos megkeresése is, hiszen a direkt mail hatására nem mindig keres meg bennünket az Ügyfél, azonban figyelmét, érdeklődését már felkeltettük.

Érdekel ATL kommunikáció tanácsadás szolgáltatásunk? Kattints ide, és kérdd ajánlatunkat ATL kommunikáció tanácsadásra!


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

megelõzõ tevékenység

tevékenység egy lehetséges nemmegfelelõség, vagy más nem kívánatos lehetséges helyzet okának kiküszöbölésére 1. MEGJEGYZÉS: Egy lehetséges nemmegfelelõségnek több oka is lehet. 2. MEGJEGYZÉS: A megelõzõ tevékenységet a nemmegfelelõség elõfordu...