Új Honda Accord 2008

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minÅ‘ségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

Új Honda Accord 2008

2008-08-27
Szerző: Bacsó Mária


Cikk ajánlása Cikk myomtatása

Rendesen telepakolták betűszavakkal az új Honda Accordot, melynek formája ugyan hagy némi kívánnivalót maga után, menet közben azonban ismét nem kelt csalódást. Az ausztriai menetpróbán minden létező változatban kipróbáltuk az új Accordot

Teljesen friss generáció

Az a Honda Accord, melynek előző generációja igen magasra helyezte a lécet mind megjelenésében, mind pedig tudásában. A legfrissebb generáció láttán azonban egyet hátraléptem Genfben: elsőre leginkább egy elbaltázott modellfrissítésnek tűnik az új Accord, noha egy teljesen friss generációval állunk szemben.

A ludas a hűtőmaszk és a fényszórók között félútig felkúszó, a lökhárítóhoz tartozó műanyag elem, ami megtöri az előd esetében tapasztalt vagány harmóniát. Az első döbbenet után azonban egyre több kellemes részlet tűnik fel, ilyen a Legendet idéző hűtőmaszk, az elődről származó díjnyertes krómkilincsek, vagy a szépen emelkedő övvonal.

Frappáns apróság, hogy a limuzin hátsó rendszámtábla-helye formájában a hűtőmaszkot idézi, ugyanakkor a kombi kollektíven nagyobb tetszésnek örvendett, főleg a fém tetősínnel, a sötétített ablakokkal és a hetyke légterelővel.

Az Accord etalon. Sokaknak nem tetszik, de még ők is elismerik, a technikába nehéz belekötni. Az új modell sem rosszabb a réginél, sőt, dizájnban pedig nagyon sokat fejlődött, elsősorban belül.

A tempomattal kezdődött

Pihenhetett a jobb láb és pihenhetett az agy egy apró része, hiszen nem kellett többé figyelni a kilométerórát. Aztán jött a többi rendszer is, az egyik akkor szólt, ha el akartuk hagyni a sávot, a másik meg, ha túl közel mentünk az előttünk haladóhoz. Ez utóbbi már fékezett is helyettünk, vagy képes volt arra, hogy felülbírálja a tempotatot, és az előttünk haladó jármű tempójához igazítsa autónk sebességét.

Ha jobban belegondolunk, régóta készen vannak azok az elektronikai rendszerek, melyek segítségével, ha városban nem is, autópályán, de akár még autóúton is megtehetnénk, hogy újságot olvasgassunk ahelyett, hogy vezetnénk.

Ez azonban veszélyes lenne. Egyrészt, amikor vezetünk, figyelünk, és mivel folyamatosan vizslatjuk, mi történik a környezetünkben, idejekorán észrevehetünk valami fontosat, és felkészülhetünk a veszélyhelyzetre jóval azelőtt, hogy a balesetet okozó jármű vagy személy bekerülne a radar látóterébe.

Új Honda Accord: hosszabb, szélesebb, magasabb

Noha első ránézésre Accordnak azonosítja az utca népe, a Honda középkategóriásának arányai némiképp átalakultak. Az új modell öt centiméterrel hosszabb, héttel pedig szélesebb elődjénél, miközben magassága 5 milliméterrel csökkent.

Ezekből, valamint a 35 milliméterrel megnyújtott tengelytávból is kitűnik, hogy ennek úttartása érezhetően jobb lesz, ezeken felül ráadásul a súlypontot is sikerült nyolc centiméterrel alacsonyabbra helyezni.

További ünneplésre ad okot, hogy az elődjénél tíz centiméterrel rövidebb kombi immáron ugyanazt a multilink hátsó futóművet kapja, mint a négyajtós, amely a kettős keresztlengőkaros első fényében papíron igen élvezetes kanyarvételeket fest lelki szemeink elé.

Az elődjénél nagyobb szilárdságú modell ugyanakkor nem kerülhette el a hízást: a limuzin átlagosan 60, a kombi pedig 20 kilót szedett magára a generációváltás következményeként, így a legkisebb motorral szerelt négyajtós tömege is meghaladja az 1,4 tonnát.s

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*
span="2" align="right">


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

marketing alapstratégia

A vállalat vagy a stratégiai üzleti egységek céljainak kitűzése és azon eszközök hosszabb távra történő, tartós meghatározása, amelyek révén a marketingfunkció menedzselésével e célok megvalósíthatók.