Az Állami Nyomda története

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

Az Állami Nyomda története

2008-03-11


Cikk ajánlása Mondja el véleményét Cikk myomtatása

Az Állami nyomda jogelõdjét, mint a bécsi Császári és Királyi Udvari és Állami nyomda fiókját Temesváron létesítették. 1868-tól a Magyar Királyi Állami Nyomda kincstári tulajdonba került Budára költözött és önállóan mûködött tovább, pénzügyi, honvédségi kincstári nyomtatványokat, értékcikkeket állított elõ. A budai Várban lévõ patinás épületekbõl, közel 130 évi hagyományõrzõ és mindig megújuló tevékenység után, 1994-ben települt át a nyomda Kõbányára.

Az állami nyomda története és az Esterpress

Mivel foglalkozik az Állami Nyomda?

Az Állami Nyomda biztonsági és üzleti nyomtatványok valamint mûanyagkártyák gyártásán kívül okmányok védelmi koncepciójának kidolgozására továbbá elektronikus dokumentumkezelõ rendszerek kialakítására és irattárak archiválására is képes. A teljes körû védelmi rendszer megtervezésén túl az okmányok gyártását és az ellenõrzésükhöz szükséges berendezések szállítását is vállalják.

Miért különleges az Állami Nyomda

Az Állami Nyomda konzorciumi partnereivel együtt állítja elõ a magyarországi kártya alakú azonosító okmányokat: a személyi igazolványt, a vezetõi engedélyt, a gépjármû-törzskönyvet, valamint a diákigazolványt. A társaság a kártyaokmányokon kívül mobilfeltöltõ és chipes telefonkártyákat, parkoló és kereskedelmi kártyákat, bankkártyákat, digitális aláíráshoz használható alkalmas intelligens kártyákat állított elõ. Az Állami Nyomda konzorciumban készíti a megszemélyesített és hologrammal ellátott magyarországi zár-, és adójegyeket, nyomtatta a parlamenti és önkormányzati választások szavazólapjait, de itt készül számos bank, biztosító és közszolgáltató üzleti levelezése is.

Az Állami Nyomda egy különleges feladata: az lektronikus archiválás

Évente közel 2 milliárd nyomtatvány megszemélyesítésével és több millió levél borítékolásával a nyomda meghatározó szereplõje az üzleti- és biztonsági nyomtatványok piacának. A népszámlálási projektben és a diákigazolványok adatlapjainak elektronikus digitalizálásában szerzett tapasztalatait felhasználva, az Állami Nyomda bankok, biztosítók és az egyik legnagyobb hazai vállalkozás számára végzett elektronikus archiválást.

Az Állami Nyomda privatizálása

Az Állami Nyomda 1993-as privatizálása óta a társaság pénzügyi mutatói folyamatosan erõsödnek. A vállalat nemzetközi számviteli szabványok szerinti konszolidált árbevétele dinamikusan növekszik: az 1997. évi 4 milliárdról 2004. évre közel háromszorosára emelkedett, meghaladta a 11,5 milliárd forintot, adózás elõtti eredménye, pedig az 1,3 milliárd forintot.

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható

Szakszótár

marketingauditálás

Egy vállalat marketingkörnyezetének, -célkitűzéseinek, -stratégiájának és -tevékenységének átfogó, szisztematikus, független és rendszeresen ismétlődő vizsgálata, amelynek célja a problematikus területek meghatározása, valamint cselekvési terv kidolgozása a marketingteljesítmény javítására.