Notice: Undefined index: standinewshead in /var/www/clients/client1/web122/web/modules/news/news.php on line 258
Online Marketing cikkek

 Online Marketing cikkek

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Online Marketing cikkek

A zöld szerver

2008-05-18 Szerző: Cserháti Dániel

A „zöldinformatika” volt az idei Cebit talán leggyakoribb, a kínálattól szinte függetlenül, mindenütt felbukkanó szlogenje. De mitől zöld egy szerver vagy egy nyomtató?

Miért is fontos ez?

Színhasználat

2008-05-15 Szerző: Dányi Renátó designer

Színhatás A weboldalak színei nagyban meghatározzák az arra látogatók elképzeléseit az oldal tartalmáról. A szörfözők bizonyos színekhez határozott érzeteket, gondolatokat fűznek. Ezek hamarabb alakulnak ki bennük, mint bármiféle más információn alapuló vélemény, amit a tartalom olvasásával szereznek. Ezért nagyon fontos, hogy egy oldal színvilága hogyan épül fel.

Színek és hangulatok

Multik és az Internetmarketing III.

2008-05-13 Szerző: Hajzer Bence, internet marketing tanácsadó

A multik és az internetmarketing Gyógyszergyári honlapok elemzése internet marketing szempontból: Sanofi Aventis, Teva, Béres, Egis és GlaxoSmithKline

Gyógyszergyári honlapok

A minőségmenedzsment fejlődésének főbb szakaszai

2008-05-10 Szerző: Geczki Csilla

Minőségmenedzsment Minőség-ellenőrzés (szigorú bemeneti és kimeneti ellenőrzés 1910-1925, szigorú gyártásközi ellenőrzés 1925-1960): a minőség-ellenőrzés alapelve az volt, hogy állandóan érvényesüljenek az előre rögzített minőségi követelmények.

Hibák megállapítása

A stratégia alapja

2008-05-05 Szerző: Cserháti Dániel

Vezetői stratégia Minidig légy megfontolt, hallgass a megérzéseidre, de ne bízz bennünk vakon. Tervezz, de ne kényszeresen. Végy számításba mindent, de ne görcsösen. Szeretnéd két szóban hallani? Készíts stratégiát!

A jó vezető stratégia

Előző ... 11 12 13 14 f="/cikkek-onlinemarketing_nsPg-14.html">15 [16] 17 18 19 20 21 ... idth="17%" style="text-align: left;padding-left:10px;"> Következő

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

marketingauditálás

Egy vállalat marketingkörnyezetének, -célkitűzéseinek, -stratégiájának és -tevékenységének átfogó, szisztematikus, független és rendszeresen ismétlődő vizsgálata, amelynek célja a problematikus területek meghatározása, valamint cselekvési terv kidolgozása a marketingteljesítmény javítására.