Miért nem népszerű Japánban a Facebook? Hogyan éli meg a Facebook a kudarcot?

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

A Facebook lepattant Japánról

2011-01-21
Forrás: Index


Cikk ajánlása Mondja el véleményét Cikk myomtatása

Óriási bukás Japánban a Facebook, a közösségi oldal, ami a világ minden más országában (kivéve persze ahol be van tiltva) sikeres, és a legtöbb helyen könnyedén lenyomta a helyi konkurenciát, a világ technológiailag egyik legfejlettebb országában eddig kudarcot vallott.

A CNN annak apropóján nézett utána a közösségi oldal japán helyzetének, hogy az országban csúfosat bukott az Arany Glóbusz-díjátadón arató Facebook-film, és a bemutató hetében elveszítette a jegybevételi versenyt a Boku to Tsuma no 1778 no Monogatari című japán filmmel szemben.

Egy felmérés szerint a japánok háromnegyede sosem hallott még a Facebookról, és a rendszeres internetezőknek mindössze a két százaléka regisztrált tag a közösségi oldalon. Összehasonlításképpen ez az arány az Egyesült Államokban 60 százalék. A japán kudarc azért is kínos a Facebooknak, mert így szinte teljesen kimarad a 2009-ben 8,5 milliárd dolláros forgalmúra becsült helyi online hirdetési piacból.

A közösségi oldalak népszerűsége egyébként nem kerülte el Japánt, a legnagyobb ilyen helyi oldal, a Mixi 21,6 millió taggal több mint tízszeresen előzi meg a japán facebookozók táborát, akik a felmérések szerint leginkább olyanokból állnak, akik több-kevesebb időt külföldön éltek.

Szakértők szerint a jelenség hátterében az lehet, hogy a japánok egyrészt idegenkednek minden nem japán dologtól, másrészt azt különösen nem szeretik, hogy az interneten a saját nevükkel szerepeljenek. A Twitter például, ahol álvéven mikroblogolhat bárki, sikeres Japánban is, és a helyi közösségi oldalak sem kérik a valódi személyazonosság felfedését. Ironikus, hogy ezek az oldalak egyébként a Facebooktól kölcsönzött ötletekkel (mint a külső fejlesztésű alkalmazások) hódítanak.

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

klaszterelemzés

Valamely felmérésben szereplő személyek csoportosításának statisztikai technikája, nem egyes kritériumok szerint, mint pl. kor vagy nem, hanem nagyszámú jellemző alapján. A csoportosítás hasznos a kvantitatív kutatás elemzésére, ahol pszichografikus csoportok alakíthatóak ki.