Közösségi vásárlós oldalak. Miért jó közösségi vásárlós oldalon vásárolni? A harmadik magyar közösségi vásárlós oldal, a DreamDeal

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minÅ‘ségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

A közösségi vásárlás az új divat

2010-09-22
Forrás: Index.hu


Cikk ajánlása Mondja el véleményét Cikk myomtatása

Néhány héten belül a harmadik közösségi vásárlós oldal indult magyar nyelven. A közös bennük, hogy a csoportos vásárlással elérhető mennyiségi kedvezményre épülnek.

Közösségi vásárlós oldalak

 

A Veddvelem  és a Bónusz Brigád után egy harmadik közösségi vásárlós oldal is indul Magyarországon, ez a DreamDeal  - és ez az oldal is a amerikai Groupont próbálja átültetni. A DreamDeal megtervezését és a részletek kidolgozását idén januárban kezdték és az elsÅ‘ pillanattól szem elÅ‘tt tartották a hazai sajátosságokat. Például itthon kevesebben lógnak mindennap a neten, ezért nem kivitelezhetÅ‘ az Amerikában alkalmazott minden nap más ajánlat filozófia - magyarázta Szilágyi Dávid marketingvezetÅ‘. A DreamDeal-en egyszerre maximum két kedvezményes ajánlat szerepel.

Az oldalon elsősorban szórakozáshoz, kikapcsolódáshoz, kultúrához, szépségápoláshoz, egészséges életmódhoz és más hobbikhoz kapcsolódó szolgáltatásokat mutatnak be. A célcsoport azok, akik aktív társadalmi életet élnek, hetente akár többször is eljárnak szórakozni, kikapcsolódni, szeretnek új dolgokat és helyeket kipróbálni, új élmények részesei lenni.

Az árengedmény alapja a közösségi kedvezmény, azaz a látogatóknak el kell érnie egy minimális vásárlói számot a meghatározott időn belül ahhoz, hogy a deal létrejöjjön. Jelenleg például egy exkluzív borvacsorát kapunk meg harmadáron, 3600 forintért, ha 20 ember megveszi a rendelkezésre álló egy héten belül. Az oldalon legalább 50 százalék a kedvezmény és csak minőségi szolgáltatásokat és termékeket szeretnének megmutatni. A kedvezmények mellett az is cél, hogy programajánló szerepét is betöltse.

Az amerikai Groupon  a valaha volt leggyorsabban növekvÅ‘ cég – legalábbis a Forbes magazin szerint. Andrew Mason 2008-ban alapította a közösségi vásárlós oldalt.

Alakulása után másfél évvel a Groupon már huszonkét ország száznegyven városában kínál kedvezményeket. A cég által kifejlesztett rendszer lényege, hogy különböző szolgáltatócégektől, leginkább éttermektől, fitnessz- és wellnesskluboktól, kozmetikai szalonoktól nagy, rendszerint ötven százaléknál is nagyobb kedvezményt alkudnak ki annak fejében, hogy ezért egy bizonyos előre megállapított számú vevőt juttatnak az étterembe, boltba, klubba.

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*

Kapcsolódó tartalom a Vállalkozás fejlesztési portálon:


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

Benchmarking

Az a folyamat, amikor a vállalat üzleti folyamatait más vezető vállalatok hasonló adataival hasonlítják és mérik össze, hogy meghatározzák, azt a legjobb gyakorlatot, amit követni érdemes.