Az ISO 9001 és a minÅ‘ségirányÃtási alapelvek várható változásai
Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:
2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).
Előző | Vissza a cikkek listájához | Következő |
A közösségi vásárlás az új divat
2010-09-22Forrás: Index.hu
Néhány héten belül a harmadik közösségi vásárlós oldal indult magyar nyelven. A közös bennük, hogy a csoportos vásárlással elérhető mennyiségi kedvezményre épülnek.
Közösségi vásárlós oldalak
A Veddvelem és a Bónusz Brigád után egy harmadik közösségi vásárlós oldal is indul Magyarországon, ez a DreamDeal - és ez az oldal is a amerikai Groupont próbálja átültetni. A DreamDeal megtervezését és a részletek kidolgozását idén januárban kezdték és az első pillanattól szem előtt tartották a hazai sajátosságokat. Például itthon kevesebben lógnak mindennap a neten, ezért nem kivitelezhető az Amerikában alkalmazott minden nap más ajánlat filozófia - magyarázta Szilágyi Dávid marketingvezető. A DreamDeal-en egyszerre maximum két kedvezményes ajánlat szerepel.
Az oldalon elsÅ‘sorban szórakozáshoz, kikapcsolódáshoz, kultúrához, szépségápoláshoz, egészséges életmódhoz és más hobbikhoz kapcsolódó szolgáltatásokat mutatnak be. A célcsoport azok, akik aktÃv társadalmi életet élnek, hetente akár többször is eljárnak szórakozni, kikapcsolódni, szeretnek új dolgokat és helyeket kipróbálni, új élmények részesei lenni.
Az árengedmény alapja a közösségi kedvezmény, azaz a látogatóknak el kell érnie egy minimális vásárlói számot a meghatározott idÅ‘n belül ahhoz, hogy a deal létrejöjjön. Jelenleg például egy exkluzÃv borvacsorát kapunk meg harmadáron, 3600 forintért, ha 20 ember megveszi a rendelkezésre álló egy héten belül. Az oldalon legalább 50 százalék a kedvezmény és csak minÅ‘ségi szolgáltatásokat és termékeket szeretnének megmutatni. A kedvezmények mellett az is cél, hogy programajánló szerepét is betöltse.
Az amerikai Groupon a valaha volt leggyorsabban növekvÅ‘ cég – legalábbis a Forbes magazin szerint. Andrew Mason 2008-ban alapÃtotta a közösségi vásárlós oldalt.
Alakulása után másfél évvel a Groupon már huszonkét ország száznegyven városában kÃnál kedvezményeket. A cég által kifejlesztett rendszer lényege, hogy különbözÅ‘ szolgáltatócégektÅ‘l, leginkább éttermektÅ‘l, fitnessz- és wellnesskluboktól, kozmetikai szalonoktól nagy, rendszerint ötven százaléknál is nagyobb kedvezményt alkudnak ki annak fejében, hogy ezért egy bizonyos elÅ‘re megállapÃtott számú vevÅ‘t juttatnak az étterembe, boltba, klubba.
Kapcsolódó tartalom a Vállalkozás fejlesztési portálon:
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
KérdezÅ‘: aranyvirag7 Kérdés: Tisztelt CÃm ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyÃlászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyÃlászáró cserére . A Válasz: Itt olvasható |
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Benchmarking |