Tanácsok egy online marketing tanácsadó szemével a gazdasági válság átvészelésére

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

Hatékony marketing kommunikáció a válságban

2009-05-19
Szerző: Máté Balázs vezető online marketing tanácsadó


Cikk ajánlása Mondja el véleményét Cikk myomtatása

A marketing világában a gazdasági válsággal együtt új irány köszöntött be . Az eddigi profitorientáció már kevés, lépni kell a vevőorientáció felé. A szükséges technikák adottak, külföldön már alkalmazzák is azokat, hazánkban azonban a gyakorlatban csak elvétve találkozhatunk velük. A keresőoptimalizált honlapkészítés és a hozzá kapcsolódó online marketing előtérbe helyezése lehet az egyik leghatékonyabb segítségünk a marketing budget átcsoportosításakor.

KÖLTSÉGCSÖKKENTÉS ÉS HATKONYSÁG NÖVELÉS = KONVENCIONÁLIS MARKETING HELYETT ONLINE MARKETING


A marketinget cégre kell szabni: függ a tevékenységtől és a cégmérettől. De általánosságban elmondható, hogy egy hatékony és keresőoptimalizált weblap sokkal többet hoz bármilyen vllalkozsnak, cserélje le rá az az eddigi helyi újság hirdetéseit vagy akár a kereskedelmi TV-k reklámspotjait marketing költései során. Ma Magyarországon több, mint 3 millió potenciális vásárló használja napi szinten az Internetet. Őket elérni, éjjel-nappal, időben és térben korlátlanul, kevés költséggel. Ezt jelenti az online marketing! Ők lesznek azok, akik erőssé teszik Cégünket a gazdasági válsg során. Ez a kétmillió vásárló lesz az, aki nem hagyja, hogy tönkremenjünk, sőt, megerősít!
És pontosan mi kell a hatékony online marketinghez? Üljünk le, beszéljük meg! Kérd ajánlatunkat itt!

 

 

A konferencia tanulságai


Az mfor.hu Hatékony marketing kommunikáció válság idején című eseményén a résztvevők megismerkedhettek azon új technikákkal, melyek segítséget nyújthatnak a piacszerzésben, a hatékonyabb és pontosabb szegmentálásban és a fogyasztó felé történő kommunikációban. Az innováció nem csupán a termékek és szolgáltatás fejlesztés területén fontos, hanem leginkább a vállalatnál alkalmazott marketing területen is. Aki ma találékony és képes a változtatásra, annak nagyobb esélye van, hogy nyereséggel vészeli át a válságot.
A mostani recessziós időszakban, amikor lépten-nyomon a fogyasztók árérzékenységéről hallani sokan talán óvakodnak előremutató eszközöket alkalmazni, ám a nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy a túlélés egyik módja a marketing "okos használata". Számos cégnél a menedzsment a visszaesésre reagálva megvágta a büdzséket, ám ez még inkább abba az irányba kell, hogy terelje a társaságokat, hogy innovatív eszközöket használjanak a marketingmunka során.
A sikeres márkák ismérve, hogy nem csak a racionális döntések (pl. olcsó ár) kapcsolja a fogyasztót hozzájuk, hanem érzelmi kötődés is van. A két dolgot pedig úgy lehet leginkább kombinálni, ha vevőérték van, és a vállalatok az értékteremtésre fókuszálnak. Ha pedig a fogyasztó értéket kap, akár a vásárlás, akár a termék promóciója során, akkor ez később a vállalatnak is megtérül. Hiszen a vásárlási döntéseknél a fogyasztó felidézi a márkához kapcsolódó pozitív élményeket, és ez befolyásolja a döntéseinél.

 

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

felkészültség

bizonyított képesség ismeretek és készségek alkalmazására