Minicégek is pályázhatnak új munkahelyekre. Információk az új munkahelyek létrehozását támogató pályázatról.

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

Minicégek is pályázhatnak új munkahelyekre

2011-03-14


Cikk ajánlása Mondja el véleményét Cikk myomtatása

A korábbi évekkel ellentétben az idén az új munkahelyek létrehozását támogató pályázaton csak a mikro-, kis- és középvállalkozói szektor vállalkozásai indulhatnak, pályázni pedig már a minimum két főt foglalkoztató vállalkozások is tudnak. A munkaerő-piaci alapból finanszírozott pályázat keretét a tavalyi kétmilliárdról ötmilliárd forintra emelték - jelentette be Czomba Sándor, a Nemzetgazdasági Minisztérium foglalkoztatáspolitikai államtitkára.

A március 31-ig pályázható támogatás új eszköz, épület, épületrész, gépsor beszerzésére fordítható. A meglévő állományt új munkahellyel bővítő vállalkozások állásonként legfeljebb 2,2 millió forintot nyerhetnek el - ehhez azonban több feltételnek kell teljesülnie, például álláskeresőt vesz fel és az ország leghátrányosabb településein fejleszt a cég és a meglévő dolgozóira legalább kétéves foglalkoztatási kötelezettséget vállal.

Az önkormányzati reform során hamarosan változik a hátrányos és a leghátrányosabb helyzetű települések köre, ezért erre tekintettel írtuk ki a pályázatot - mondta a Napi Gazdaság érdeklődésére az államtitkár. Vagyis ha időközben változnának a besorolások, annak megfelelően lehet majd benyújtani a pályázatokat.

Újdonság a korábbi pályázatokhoz képest az is, hogy 15 millió forint alatti támogatásigény esetén nem kell fedezetet felajánlania a pályázónak, ha legalább három éve működik és az utóbbi három évből kettőben volt pozitív adózás előtti eredménye, valamint ha vállalja az azonnali inkasszót is - jelentette be az államtitkár. Az NGM lehetővé tenné a beruházás során szerzett ingóságokra zálogjog bejegyzését is.

Kedvező változás az is, hogy a támogatásintenzitással szintén a hátrányosabb helyzetű térségek cégeinek fejlesztéseit, munkahelyteremtését támogatnák. A beruházások teljes költségeihez a fővárosban tíz-, Kelet-Magyarországon és a Dél-Dunántúlon ötven-, a Közép-Dunántúlon negyven-, míg Nyugat-Magyarországon harmincszázalékos támogatásra pályázhatnak a cégek. Ezt a kisvállalkozások további húsz, a középvállalkozások tíz százalék plusztámogatással toldhatják meg.

Tavaly 1800 munkahely létesítéséhez adott támogatást e pályázat keretében a munkaügyi tárca, az idén már 2700-3000 új álláshely létrehozására számít az NGM. Várhatóan május 31-ig bírálják el a pályázatokat, megvalósítani azokat 2011. november 31-ig kell.

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

etnocentrikus marketingstratégia

A belföldi piac felsőbbrendűségét feltételező, s az ott folytatott marketingtevékenységet változtatások nélkül érvényesítő stratégia a külpiacokon.