Notice: Undefined index: standinewshead in /var/www/clients/client1/web122/web/modules/news/news.php on line 258
Keresőoptimalizálás, keresőmarketing cikkek

 Keresőoptimalizálás, keresőmarketing empírikusan: ez nem áltudomány, ez több, mint 500 beállított weboldal tapasztalata a keresőoptimalizálás témakörben.

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Keresőoptimalizálás, keresőmarketing cikkek

Nem marad titokban ha törli ismerősét a Facebookon

2011-05-27 Forrás: techline.hu

Ha csak néhány ismerősöd van a Facebookon, könnyen észreveszed, ha valaki megszakította veled a kapcsolatot. Több száz barát esetében legfeljebb csak annyit veszünk észre, hogy csökkent az ismerőseink száma. De ki volt az, aki törölt bennünket?

Tovább

Szeretem a Bankom - Mi ez Budapest Bank?

2011-03-18 Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó Forrás: http://www.abfox.eu/szeretem-a-bankom.html

Szeretem a bankom Szeretem a Bankom – erre a kifejezésre keres rá Dalbir az Indiából érkezett Budapest Bank alkalmazott. Dalbir azt állítja, hogy egyetlen weboldalt sem talál a Google találati listáján. Nos Dalbir, nos Budapest Bank: Én szeretem a Bankom, s ez a banka a CIB! Dalbir! Gyere a CIB Bankhoz, mert én szeretem a CIB Bankot! Nos, mi ez, ha nem a szeretem a bankom reklámkampány blamázsa. Miért is történt ez így?

Szeretem a bankom

Felhasználói vélemények a Real Time Web-ről

2010-03-04

Real-Time Web felhasználói vélemények Sok vita kering azokról az üzletágakról, amelyek a real-time web kapcsán bukkantak fel. DE! a felhasználók számára ezek könnyen megtévesztőek, zavarosak lehetnek, hiszen egyre több és több van belőlük.

Real-Time Web felhasználói vélemények

"Long Tail" vagy "Short Tail" kulcsszavak?

2010-03-04 an> Forrás: www.marketinghub.info

Long Tail Short Tail kulcsszavak A kulcsszavakat két főcsoportra oszthatjuk: short tail (rövid) vagy long tail (hosszú) kulcsszavak azaz széles kulcsszavak és keskeny kulcsszavak. A "long tail" kifejezést Chris Anderson találta ki és az a lényege, hogy kevésbé versenyképes piacokat célzunk meg vele, nem úgy, mint a nagyon is versenyképes széles kulcsszavakkal.  

Long Tail Short Tail kulcsszavak

A felhasználók egyre jobban igénylik a jó designt

2010-03-03 Forrás: webdesignerwall.com

Jó hatékony webdesign Az igény a jó webdesignra egyre jobban nő egy friss Webcopyplus online szavazás szerint. A szavazók 25%-a nyilatkozta, hogy a "gyenge vizuális megjelenés" miatt távoztak egy adott oldalról. Egy hasonló szavazás szerint 2007-ben a web felhasználóknak még csak 6,6%-a hagyta el az adott oldalt a "gyenge vizuális megjelenés" miatt. Ez 267%-os növekedéssel egyenlő az elmúlt két évet tekintve.

Hatékony webdesign

Előző 1 [2] 3 4 5 6 Következő

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

klaszterelemzés

Valamely felmérésben szereplő személyek csoportosításának statisztikai technikája, nem egyes kritériumok szerint, mint pl. kor vagy nem, hanem nagyszámú jellemző alapján. A csoportosítás hasznos a kvantitatív kutatás elemzésére, ahol pszichografikus csoportok alakíthatóak ki.