Notice: Undefined index: standinewshead in /var/www/clients/client1/web122/web/modules/news/news.php on line 258
ISO 9001 cikkek

 ISO 9001 cikkek

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minÅ‘ségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

ISO 9001 cikkek

Balanced Scorecard modell alkalmazása

2008-03-11

Miután végeztem az egyetem minõségmenedzsment szakirányán nagy boldogsággal vágtam bele a minõségügyi szakma felkészítõ, tanácsadó munkába.

Balanced Scorecard

A folyamatszemlélet a minõségjavítási módszerek alkalmazásában

2008-03-11

A minõségnek a folyamatokon keresztül történõ javítása a vevõtõl a szállítóig tartó láncolat egységes megközelítésmódján nyugszik. A folyamat javítása szélesebb körû fogalom, mint a puszta minõségbiztosítás vagy ellenõrzés. Szélesebb körû annál is, mint az önmagukban vett mûveletek vagy a termel&e...

A folyamatszemlélet

Minõség, mint alapvetõ üzleti stratégia – a TQM alapelvei

2008-03-11

Az elmúlt évtizedekben nyilvánvalóvá vált – hála Crosbynak, Demingnek, Feigenbaumnak, Jurannak és másoknak –, hogy a minõség nemcsak attól függ, mit mûvel a munkás a mûhelyben, s nemcsak attól, hogyan foglalkozik a vevõvel a személyzet. A minõség az adott szervezet vezetõitõl függ, akik helyzetüknél fogva felelõsek a vevõknek, az alkalmazottaknak, a sz&aacut...

Minõség.......

Minõségi körök

2008-03-11

Jó minõségû termék, illetve szolgáltatás elõállításának támogatására az iparban számos technikát használnak. Az alábbiakban a minõségi körök technikája kerül bemutatásra, amely a minõségjavítás területén jól alkalmazható.

Minõségi körök

ISO 9001 (minõségirányítási rendszer) lépésrõl lépésre! Az ISO 9001 és az ISO 9004 8.5.4 folyamatos fejlesztés valamint az ISO 9001 8.5.3 megelõzõ tevékenység

2008-03-11

Minõségügyi iskolánk utolsó fejezete az MSZ EN ISO 9004:2001  8.5.4 és az ISO 9001 8.5.3 pontját elemzi, azaz az ISO9001 és az ISO 9004  a folyamatos fejlesztés és a megelõzõ tevékenység témakörrel kapcsolatos  követelményeit. A cikksorozattal cé;lunk, hogy az ISO9001 (minõségirányítási rendszer)  tan...

ISO 9001 8.5.3

<a href="/cikkek-iso-9001_nsPg-0.html"> Előző ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... Következő

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

referenciacsoport

A referenciacsoportok mindazok a csoportok, amelyek az ember attitűdjeire vagy magatartására közvetlen (személyes) vagy közvetett hatással vannak. Tagsági csoportok azok, amelyek közvetlenül befolyásolják az embert.