Notice: Undefined index: standinewshead in /var/www/clients/client1/web122/web/modules/news/news.php on line 258
ISO 9001 cikkek

 ISO 9001 cikkek

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

ISO 9001 cikkek

Minõség rendszerek fejlõdésében kiemelkedõ szerepet játszó szakemberek

2008-03-11

SHEWHART Walter A Shewhart statisztikusként dolgozott. A statisztikai elveken nyugvó minõségellenõrzési rendszerek kialakítása fûzõdik a nevéhez. A minõségmenedzsment módszerek területén az ellenõrzõ kártyák elméletének és gyakorlatának alapjai is az õ munkásságához kötõdik. Jelentõs eredményeket ért el a mintavételes minõs&eac...

Minõség rendszerek fejlõdése...

A minõségirányítás alapelvei

2008-03-11

Az MSZ EN ISO 9001:2001 minõségirányítási szabvány alapja a következõ 8 alapelv. Az alapelveket azzal a céllal alkották meg, hogy a szervezetek felsõ vezetése alkalmazza azokat a jobb szervezeti teljesítmény eléréséhez.

8 alapelv

HAT LÉPÉS A FOLYAMAT-JAVÍTÁS FELÉ

2008-03-11

A hat lépcsõs folyamat-javítási modell egy általánosan használható módszer, amelynek elemei más módszerekben is megtalálhatók. Ez a modell a legjobban mutatja be azokat a lépéseket, amelyeket meg kell tennünk a folyamatok szisztematikus javítása esetén. A modell jól alkalmazható a  termelésben, valamint a nem-termelõ szektorban egyaránt.

HAT LÉPÉS....

A kulcsfontosságú folyamatok menedzselése

2008-03-11

Az  üzleti élet vezetõit gyakorta vádolják azzal, hogy rövidlátóak és többnyire csak a rövid távra összpontosítanak. Ennek a szindrómának egyik megnyilvánulása a "tûzoltásra",  valamint az azonnali eredmények elérésére fordított kitûntetõ figyelem. Az ebbõl a körbõl való kitörésnek és a hossz...

Kulcsfontosságú folyamatok

A minõség nyolc dimenziója

2008-03-11

David Garvin nyolc dimenziót definiált, amelyek stratégiai szinten használhatók a minõségi jellemzõk elemzésére. E dimenziók közül egyesek kölcsönösen erõsítik egymást, mások viszont nem - az egyik terén végzett javítás a másik kárára is történhet. Ha megértjük, hogy vevõink milyen kompromisszumokat k&i...

A minõség nyolc dimenziója

Előző ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... Következő

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

stratégiai partnerkapcsolat

Olyan kölcsönösen előnyös, hosszabb távra szóló együttműködés, melynek során megvalósul a felek bizonyos mértékű tevékenységi integrációja a szövetség rendelkezésére bocsátott ismeretek, eszközök, erőforrások segítségével.