Notice: Undefined index: standinewshead in /var/www/clients/client1/web122/web/modules/news/news.php on line 258
ISO 9001 cikkek

 ISO 9001 cikkek

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

ISO 9001 cikkek

Már csak 2 hét és nincs többé támogatás az ISO 9001, ISO 14001 rendszerek kiépítésére, és honlapkészítésre sem!

2008-03-11

2005 szeptember 30.-án lejár a GVOP 2005 2.1.2 pályázat határideje, és nem lehet többé pályázni minõségirányítási, minõségbiztosítási illetve környezetirányítási rendszerek kiépítésre. Az utolsó pillanat is eljött, ha most belekezdünk, talán még elcsíphetjük a pályázat v...

Az ISO 9001 pályázat végérõl

A minõségügyi belsõ auditor tanfolyam, környezetirányítási belsõ aditor tanfolyam és a minõségügyi szakember, minõségügyi vezetõ képzés tapasztalatai 2005 tavaszi-nyári félévben

2008-03-11

A honlapon is közzétett képzési tervnek, illetve a vevõ igényeknek megfelelõn a tavaszi-nyári idõszakban is több tanfolyamot tartott a Standard-Team Kft. A hagyományos minõségirányítási belsõ auditori, környezetirányítási belsõ auditori, és minõségügyi szakember, minõségügyi vezetõ képzésen túl az ISO 14001 szabvány változását bemutató új tanfolyamot is indítottunk. Ezeken a képzéseken minden esetben felmérjük a résztvevõk véleményét, elemezzük azokat, hogy további fejlesztésekkel javíthassuk ...

Belsõ auditori tanfolyamok

ISO 9001 (minõségirányítási rendszer) lépésrõl lépésre! Az ISO9001 és az ISO9004 7.5.1 és 7.5.2 pontja az elõállítás és szolgáltatás nyújtása kis és középvállalkozás számára ISO 9001 tanfolyam

2008-03-11

Minségügyi iskolánk tizenhetedik fejezete az MSZ EN ISO 9004:2001  7.5 pontját elemzi, azaz az ISO 9001 és az ISO 9004  a az elõállítás és szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos  követelményeit. A cikksorozattal célunk, hogy az ISO 9001 (minõségirányítási rendszer)  tanúsítvány megszerzésében se...

ISO 9001 minõségügyi iskola itt

Az eredet- és minõségjelzõ védjegy létrehozásának célja, mûködésének alapelemei

2008-03-11

A védjegy létrehozásának egyik alapvetõ célja volt, hogy az élelmiszeripari termékek piacán egyértelmûen meghatározható, azonosítható legyen egy-egy termékrõl, hogy honnan származik. Talán nem is igazán az a lényeg, hogy azt lássuk, hogy honnan származik, hanem annak kiemelése, hangsúlyozása, hogy egy termék magyar. Ez a me...

Minõségjelzõ, védjegy célja

Az ISO 9001:2000 és a folyamatközpontúság

2008-03-11

A szabvány teljes folyamatmenedzsment rendszer felépítését követeli meg a vevõi igények felmérésétõl a termékfejlesztésen keresztül a termék, szolgáltatás vevõ számára történõ biztosításáig. Így a teljes értékláncot alkotó valamennyi folyamatra ki kell terjednie a dokumentált folyamatmenedzsment ren...

ISO 9001 - folyamatközpontúság

Előző ... 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 Következő

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

társadalomközpontú marketing

A szervezetnek az a feladata, hogy meghatározza a célpiacok szükségleteit, igényeit és érdekeit, és a konkurenciánál hatékonyabban elégítse ki oly módon, hogy megőrizze és bővítse a fogyasztó és a társadalom jólétét.