Keresõoptimalizálás: egyre, vagy mindegyikre?

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

Keresõoptimalizálás: egyre, vagy mindegyikre?

2008-03-11


Cikk ajánlása Mondja el véleményét Cikk myomtatása

Google, mint piacvezetõ
A Google, mint az internetes világpiac vezetõ keresõprogramja, jelenleg e szegmens körülbelül 35-40%-át tudhatja magáénak, mellyel bõven piacvezetõ. A másik két nagy versenytárs, a Yahoo és az MSN együtt rendelkezik körülbelül további 40-50%-kal. A magyarországi megoszlásról pontos adatok nincsenek, de feltételezhetõ, hogy itt is hasonló tendenciákkal találkozhatunk.

Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!


Mielõtt hozzáfognánk honlapunk fenti nagy keresõkre történõ optimalizálásához, általában két nézet között kell választanunk:

  • vagy felejtsük el az egy adott keresõmotorokra történõ optimalizálást, és koncentráljunk az általánosan "legjobb" gyakorlatra,
  • vagy nézzük meg, hogy az egyes keresõmotorok mit figyelnek, és optimalizáljuk a weblapot azoknak megfelelõen.

Mindkettõnek meg vannak a maga problémái, de a végén kiderül, hogy mindkét módszer ugyanazt mondja.

Hogyan is? Nézzük!

A keresõ-specifikus megközelítés híveinek véleménye szerint mivel minden keresõ másképp súlyozza a különbözõ tényezõket, így nem csak, azt kifizetõdõ tudni, hogy az egyes keresõk mit figyelnek az oldalunkon, hanem érdemes weblapjainkat úgy optimalizálni, hogy az a különféle keresõkben is, mint MSN, Google, Yahoo jó találatot okozzon.

Az általános, minden keresõre optimalizálók szerint a jól kitalált és egy adott motorra ma jól mûkdõ módszer a jövõben már kevésbé lesz hatékony, hiszen az algoritmusok folyamatosan változnak. Így az egy keresõre összpontosított optimalizálási technikát folyamatosan változtatni, módosítani kell, lépést tartva a keresõmotorok változásaival.

Szintén általános megközelítés szerint a keresõmotorok célja semmi más, csak hogy a felhasználó kulcsszavaira a legmegfelelõbb és legjobb „minõségû” találatokat adják ki. Amennyiben ezt a megközelítést alkalmazzuk, úgy minden keresõben esélyünk van a jó pozíciók elérésére, és jobban függetlenedhetünk az algoritmusok folyamatos változásaitól.


Megoldás: optimalizáljunk minden tényezõre!

Mindkét technika végeredménye majd’ ugyanaz, hiszen minden keresõmotornak az a célja, hogy a kedves felhasználó rátaláljon arra, amit valóban keres. A motorok általában ugyanazokat a tényezõket vizsgálják, másképpen súlyozva õket. Így a megoldás kikövetkeztethetõ: optimalizáljuk a honlapot az összes tényezõre ebben lehet segtségükre egy jó online marketing tanácsadás.


Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!


Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

vásárlásösztönzés

Különböző, többnyire rövid ideig ható ösztönző eszközök együttese, amelynek célja hogy a fogyasztók vagy a kereskedelem gyorsabban és/vagy nagyobb mértékben vásároljanak/vegyenek igénybe bizonyos termékeket vagy szolgáltatásokat.