A webáruházak hatmilliárdot kapnak a karácsonyi tortából

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához

A webáruházak hatmilliárdot kapnak a karácsonyi tortából

2008-03-11


Cikk ajánlása Mondja el véleményét Cikk myomtatása

Karácsony közeledtével a túlzsúfolt hipermarketeket és bevásárlóközpontokat kerülendõ, egyre többen szavaznak bizalmat az internetes vásárlásnak – a szezon kezdete óta az online áruházaknál megduplázódott a szokásos forgalom. A becslések szerint a webáruházak decemberben csaknem hatmilliárd forintos forgalomra számíthatnak.

 

ISO 9001, ISO 14001 ISO 17799 rendszerkiépítéshez, honlapkészítésre állami támogatás segítségével kérje ajánlatunkat itt!

 

A webáruházak hatmilliárdot kapnak a karácsonyi tortából 

 Átlagosan a teljes évi forgalom 25-30 százalékát bonyolítják le a november–decemberi karácsonyi idõszak alatt az online áruházak. Bár ez az arány évek óta változatlan, az online kereskedelem évi 40 százalékos növekedésével összevetve ez hatalmas fejlõdést jelent évrõl évre – mondta el az Üzlet & Sikernek a GKI Gazdaságkutató Rt. kutatásvezetõje. Lemák Gábor hozzátette: az év végi forgalomnövekedés azonban nemcsak a karácsonynak, hanem a télnek is köszönhetõ, mivel egyre népszerûbbek az olyan online turisztikai szolgáltatások, mint például a síutak lefoglalása és utasbiztosítás kötése.  Ütemesen fejlõdõ piac

Bár a hazai internetezõknek csupán hat százaléka vásárol a világhálón, az e-kereskedelem egyre nagyobb lehetõsget jelent a termékeit interneten is árulni kívánó kis- és középvállalkozásoknak. Az egyelõre alacsony vásárlási adatok ugyanis egy rohamosan fejlõdõ piacot takarnak.

A GKI adatai szerint a Magyarországon mûködõ csaknem 1000 webáruház – évi 40 százalékosvekedés mellett – 2005-ben várhatóan 18 milliárdos forgalmat bonyolít majd le.
 
 A GKI adatait alátámasztják az online áruházak is: a TeszVesz online piactér napi 5 millió forintos forgalma megduplázódott, a Depo.hu webáruház pedig 30–40 százalékos megrendelésnövekedésrõl számolt be az Üzlet & Sikernek.

A virtuális vásárlás mellett nemcsak a kényelmi szempontok szólnak, hanem sokszor a kedvezõbb árak is. A GKI adatai szerint az online áruházak 35 százaléka a termékek többségét, további 35 százaléka pedig egy részét olcsóbban kínálja, mint a hagyományos kiskereskedelmi egységek.

A növekvõ online megrendelések ellenére azonban még nagyon ritka, hogy a felhasználók a teljes karácsonyi vásárlásukat a fotelbõl bonyolítsák – az átlagos e-vásárló a karácsonyi szezon alatt mindössze egy-két ajándékot rendel az interneten keresztül.

A kiszámítható termék a sláger

A szezon webes slágertermékei egyértelmûen a „kézzelfogható" termékek, így a könyvek, DVD-k, CD-k és számítógépes játékok – fogalmazott Lemák Gábor. A szintén népszerû mûszaki cikkek közül a legkelendõbbek továbbra is a digitális fényképezõgépek és az mp3-lejátszók.

Ezzel szemben Magyarországon elenyészõ az élményorientált termékek (példul parfüm, ruházat) online vásárlása. Ez Lemák Gábor álláspontja szerint részben magyarázható a bizalmatlan, online vásárlásban még járatlan magyar internetkultúrával, illetve a webes áruházak meglehetõsen konzervatív portfóliójával. Innovatv, új termékek elasát nem kockáztatják meg a kereskedõk, és az új piaci szereplk is csak azt merik kínálni, amit konkurenseik már sikerrel el tudtak adni – vélekedett a GKI kutatásvezetõje.0;

Forrás: www.fn.hu

ISO 9001, ISO 14001 ISO 17799 rendszerkiépítéshez, honlapkészítésre állami támogatás segítségével kérje ajánlatunkat itt!

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

telemarketing

Reklámüzenetek eljuttatása közvetlenül az emberekhez, telefonon keresztül. In-bound: ha az ügyfél kezdeményezi a hívást, out-bound, ha kimenő hívásról beszélünk.