Az ISO 9001 és a minÅ‘ségirányÃtási alapelvek várható változásai
Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:
2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).
Előző | Vissza a cikkek listájához | Következő |
A DEO jövője
2009-11-03Szerző: tóth mátyás
A SEO ipar többnyire a Google körül forog. Az internet használók több, mint fele a Google-t használja az angol nyelvterületeken, tehát nem meglepÅ‘, hogy az internet marketingesek, üzletemberek és a SEO szakemberek az elsÅ‘ háromban szeretnék látni oldalukat a Google keresési listáin. Azonban az új, innovatÃv keresÅ‘k, mint pl a Bing megjelenésével a SEO világa gyorsan változik.
A Bing már most hatást gyakorol a keresÅ‘ piacra. Felhasználók ezrei keresik és fedezik fel a Bing elÅ‘nyeit az információ szerzés, termékek keresése és szolgáltatások terén, mivel a releváns keresési eredményeket azonnal kézhez kapják. Több, mint valószÃnű, hogy a jövÅ‘ben a decision engine fogja uralni a piacot, ahogy egyre elterjedtebb lesz a felhasználók körében.
Decision Engine Optimisation - DEO
Nagyon nagy felhajtás kÃsérte a Bing megjelenését. De az igazság az, hogy a legtöbb technika, amivel a Google-ra optimalizálunk releváns a Bing optimizációra is. AlapvetÅ‘en a fÅ‘ különbség a Google és a Bing között a keresési eredmények prezentálásában van. Annak ellenére, hogy mind a két keresÅ‘ más algoritmus alapján működik, mindegyik nagy jelentÅ‘séget tulajdonÃt a minÅ‘ségnek és a releváns tartalmaknak. Továbbá várható, hogy a Bing szigorúan fogja venni a spamek megállÃtását és az etikátlan SEO-t. A "mászó"(crawling) folyamat, amit az új keresÅ‘ használ nagyon hasonlÃt elÅ‘djéhez, a Live Search-höz.
A keresési eredmények prezentációja
Ahogy korábban emlÃtettük, a keresési eredmények prezentációja a Google-nak és a Bing-nek nagyban különbözik. Sokan úgy tartják, hogy a decision engine sokkal szofisztikáltabb teljesÃtményt nyújt. Például: az eredményeket szét lehet választani kategóriákra, hogy még hatékonyabb legyen a keresés. Továbbá egy navigáló menü is található a bal oldalon, ami a SERP kategórákkal egyezik meg/hasonló. Ennek következtében a decision engine optimizáció célzott, releváns és pontos lesz. A web tulajdonosonak csupán specifikus kategóriákra kell optimalizálni a websitejukat. Ezáltal könnyebben lehet jobb eredményt elérni, mintha egy általános kulcsszóra optimalizálunk. Egy másik elÅ‘nye a decision engine optimalizálásnak, ohgy minÅ‘ségi forgalmat biztosÃt.
A linkek minősége a DEO számára
Ugyanúgy, mint a Google esetében, a bejövÅ‘, oldalra mutató linkek nagyon fontosak a Bingnek. A decision engine figyelembe veszi ezt egy adott website fontosságának meghatározásánál. Fontos megjegyezni, hogy a linkek minÅ‘sége többet számÃt, mint a linkek mennyisége. A felhasználók számára, akik a decision engine-t használják fontos tudniuk, hogy többet érnek pár fontos linkkel néhány oldalról, mint rengeteg linkkel, amelyek irreleváns oldalról származnak. Továbbá ne linkeljünk olyan websiteokra, amelyek nem kapcsolódnak az oldalhoz, mert ez többet árthat, mint használna. A Bing piacra kerülése forradalmasÃtotta a SEO ipart. Amellett, hogy általános kulcsszavakra fókuszálunk, az alkategóriák hozzáadása a Bingben arra kényszerÃti az internetes vállalkozásokat, hogy technikáikkal a Bingben is minél jobb eredményt érjenek el. Az alkategóriák a Bingben lehetnek: hÃrek, videók, képek, biográfiák és "populáris dolgok".
Küldd el ismerősödnek!
Kapcsolódó tartalom a Vállalkozás fejlesztési portálon:
Informatikai pályázatok
- Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása
Online Marketing cikkek
- Itthon is egyre népszerűbb a Foursquare
- KMOP pályázat Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása
Keresőoptimalizálás, keresőmarketing cikkek
- Mobilra optimalizált weboldal - ELENGEDHETETLEN!
- Változik a Facebook algoritmusa - Ãgy kerülnek ki ezentúl a hÃrek a hÃrfolyamodba!
Marketing tanulmányok
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
KérdezÅ‘: aranyvirag7 Kérdés: Tisztelt CÃm ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyÃlászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyÃlászáró cserére . A Válasz: Itt olvasható |
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
továbbengedés |