XIV. Magyar Minõség Hét Konferencia és Kiállítás

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

XIV. Magyar Minõség Hét Konferencia és Kiállítás

2008-03-11


Cikk ajánlása Mondja el véleményét Cikk myomtatása

A Magyar Minõség Társaság 2005. november 7-10. között rendezi meg a XIV. Magyar Minõség Hét Konferenciát „Hogyan tovább minõségügy?” címmel, és ezzel egyidejûleg a Magyar Minõség Háza® Kiállítást is a Hotel Mercure Buda konferencia szállodában (1013 Budapest, Krisztina krt. 41-43.).

ISO 9001, ISO 14001 ISO 17799 rendszerkiépítéshez, honlapkészítésre,HR Tanácsadásra állami támogatás segítségével kérje ajánlatunkat itt!

A programban szerepel többek között:

  • Hogyan tovább minõségügy? – Tunkli Gábor elõadása
  • Integrált irányítási rendszerek. Elõadó: Csikai Sándorné, vezetõ auidtor helyettes, 2004. évi egyéni Shiba-díjas „Jósa András” Kórház
  • Gondolatok az információvédelemrõl. Elõadó: Jókay Tamás ügyvezetõ igazgató, CIS Hungária Kft.
  • Vevõi elvárásokra hangolt szolgáltatás
    Elõadó: Pónya Gábor TQM menedzser, T-Mobile Magyarország Rt.
  • Termékbiztonság
    Elõadó: Meleg Edit minõségbiztosítási vezetõ, M-Real Petõfi Nyomda Kft.
  • Minõségügy a 21. században
    Elõadó: Gutassy Attila dr. minõségügyi és tanúsítási igazgató, TÜV Rheinland InterCert Kft.
  • Hogyan oldjuk meg a vevõ „problémáit”?
    Elõadó: Robert Somogyi kereskedelmi vezérigazgató helyettes, Herendi Porcelánmanufaktúra Rt.
  • Minõségirányí;tá;si rendszer egy szolgáltató szervezetnél
    Elõadó: Bányaváry Péter mûszaki igazgató, Ring-Auto Kft.
  • Az elégedett ügyfélkör „haszna”
    Elõadó: Bohnné Keleti Katalin ügyvezetõ igazgató, Argumentum Kft.
  • A minõségirányítási képzés megújításának irányai a Zrínyi Miklós
  • Nemzetvédelmi Egyetemen
    Elõadó: Turcsányi Károly prof. dr. tanszékvezetõ egyetemi tanár, Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem
  • Gyakorlati tapasztalatok az önértékelésrõl a benchmarkingig
    Elõadó: Sáfár Miklós BEST menedzser, General Motors Power Train – Magyarország Kft.
  • Mi kell ahhoz, hogy egy cég kiváló lehessen?
    Elõadó: Bernáth Lajos ügyvezetõ igazgató, Qualimed Minõségügyi és Vezetési Tanácsadó Kft.
  • Minõségirányítás és a mindennapok
    Elõadó: Reuss Pál dr. szaktanácsadó, Budapesti Mûszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Mérnöktovábbképzõ Intézet

Részletes információt a Magyar Minõség Társaság honlapján találhatnak.

ISO 9001, ISO 14001 ISO 17799 rendszerkiépítéshez, honlapkészítésre,HR Tanácsadásra állami támogatás segítségével kérje ajánlatunkat itt!

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
Szakszótár

ISO 9001

MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány AZ ISO 9001 egy nemzetközi szabvány. A szabvány alapján kiépülő rendszereket 2001-ig minőségbiztosítási rendszer majd 2001-től minőségirányítási rendszerként nevezzük. Vállalatirányítási rendszer, melynek központjában az minőség biztosítása ál. Tanúsítható...