Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai
Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:
2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).
Előző | Vissza a cikkek listájához | Következő |
Az online média ügynökség feladatai (a kreatív banner, kreatív PR cikk)
2008-03-11
Ma már minden reklámkampány elengedhetetlen része az online jelenlét.
Számos megoldás közül választhat a megrendelõ az internetes hirdetési lehetõségek közül.
Ezekre ad átfogó és kreatív lehetõséget egy online média ügynökség.
Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!
Az online média ügynökség feladatai (a kreatív banner, kreatív PR cikk)
Miben is nyílvánul meg egy online média ügynökség feladatköre?
Vegyük számba lépésenként egy hatékony internetes kampány feladatait.
- Megismerni a hirdetõt! – Talán a legfontosabb lépés. Tájékozódni kell a cég mûködésérõl, ismerni a cég arculatát, kommunikációs trendjeit. Ismerni kell és el kell sajátítani a kampány célját. Ez lehet eladás, arculatváltás, bemutatkozás, idõszakos akciók, versenyhelyzeti pozíció javítása, presztízs emelése.
- A megfelelõ online magazinok és látogatott websiteok feltérképezése, ár/releváns látogató arány megállapítása. – Fontos, hogy olyan online jelenlétet biztosítsunk, ami a legpozícionáltabban éri el a célközönséget. Elengedhetetlen lépés, hiszen ezen múlik a kampány budget-ének megfelelõ és hatékony elosztása.
- Kreatív ötlet. – Ha az elsõ pontban leírtaknak megfelel az online média ügynökség, akkor könnyen meg lehet találni a célüzenet legjobb megjelenési formáját. Ez lehet a megrendelõ arculatához simulva humoros, komoly, játékos, de mindenképpen ösztönzõ és egyedi megoldást kell találni. Ki kell tûnnie a hirdetésünknek vagy online pr cikkünknek a többi közül, hogy a látogató felfigyeljen rá, feldolgozza, értelmezze és akciót indítson benne. Akkor jó egy kreatív, ha a tényszerû hatása van.
- Értékelés, monitoring és ellenõrzés. – Alapvetõ cél, hogy a kampány ideje alatt a megfelelõ idõzítésben és a megfelelõ nyomással hassunk az internetezõkre. Fontos, hogy ezeket az eredményeket folyamatosan nyomonkövessük, menet közben a fontosabb apró korrigálásokat megfelelõen végezzük el, majd a projekt végén a kampány eredményességét elemezzük. Itt fontos, hogy korrekt tényszerû elemzést állítsunk össze, mert a megtévesztõ elemzés könnyen megmutatja magát, a várt eredmények elmaradásakor. Minden online média ügynökség érdeke, hogy saját munkáját a hibák elkerülése végett alaposan ellenõrizze.
A fenti lépések további cizelláltsága a projekt mértékétõl függõen bonyolódhat, számos kiegészítõ lépés lehet szükséges. Azonban ez nem egy tankönyv, pusztán kedves olvasó tájékoztatás számodra, ki hirdetni akarsz, hogy mire figyelj oda online média ügynökségeddel kapcsolatban.
Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!
Küldd el ismerősödnek!
Kapcsolódó linkek:
- A Google alapelvek a honlapkészítés során
- A Google spam report
- Az International Cert Hungary Kft. új weboldala
- BBclone
- Élelmiszer-biztonsági irányítási rendszerek 4. rész.
- Google II.
- Hadjárat a spam ellen
- class="tovabb_link" href="/tanfolyam-tapasztalat.html">ISO 9001és ISO 14001 belsõ auditori tanfolyamaink tapasztalatai, a résztvevõk véleménye
- Katonai minõségirányítás környezeti tényezõi
- Keresõmarketing, keresõoptimalizálás, a "nagy tudomány"
- Környezetvédelem és hatékonyság a mezõgazdaság gépesítésében
- Minõségbiztosítás a kereskedelemben
- Nyaralna, de fél attól, hogy fertõzõ betegség várja? Jogosan teszi!
- Online média ügynökség: Ó, Tõlük ments meg Uram minket!
- Szõlészet
- Utazási betegségek
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/consult/tpl.consultBlock.php on line 32
Kérdező: aranyvirag7 Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére . A Válasz: Itt olvasható |
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web122/web/templates/dictionary/tpl.dictionaryBlock.php on line 32
minõség |